Kamis, 25 Juli 2013 | By: Unknown

Please, Come Back (Tolong, Kembalilah)

Please, Come Back

I know this rain bring back your love to me
Bringing the story of us
Love it sting me
Because I'm broken, broken, and broken
because of you
The days were long without you
Without you by my side
Without you by my side brought me in a tizzy
Like a lifeless body
My life feels like death
...
I just want you
You are there
Because I love you more, more, and more
Because I can’t continue my life
without you
Please, Smile back for me
I beg you to return with me
I know, that I was guilty
I  wasted your
But now, I need you
Need you
No more lies in my
Please, come back for me
...
You have cursed my whole breath
So I could not breathe at all
I'm weak without you
My life is so depressed now
I promised not to repeat
Again
Again
and Again
From the bottom of My hearts
Come back
Come back
And give me your sweet smile for me
Once only
By.Fersi

In indonesian :
Tolong, Kembalilah

Saya tahu hujan ini membawa kembali cinta Anda kepada saya
Membawa kisah kita
Cinta itu menyengat saya
Karena saya patah, patah, dan patah
Karena anda
Hari-hari yang panjang tanpa Anda
Tanpa Anda sisiku
Tanpa Anda sisiku membawa saya dalam kegelisahan
Seperti tubuh tak bernyawa
Hidupku terasa seperti mati
...
Saya hanya ingin anda
Anda berada di sana
Karena saya mencintai anda lebih, lebih, dan lebih
Karena saya tidak bisa melanjutkan hidup saya
Tanpa Anda
Tolong, Tersenyum kembali untukku
Saya mohon Anda untuk kembali dengan saya
Saya tahu, bahwa saya bersalah
Saya menyia-nyiakan anda
Tapi sekarang, saya butuh anda
Membutuhkan  Anda
Tidak ada lagi terletak pada saya
Kumohon, kembalilah untukku
...
Anda telah mengutuk seluruh nafasku
Jadi saya tidak bisa bernapas sama sekali
Saya lemah tanpamu
Hidupku begitu tertekan sekarang
Saya berjanji untuk tidak mengulangi
Lagi
Lagi
Dan Lagi
Dari lubuk hati saya
Kembalilah
Kembalilah
Dan memberikan senyum manis Anda untuk saya
Sekali saja

By.Fersi

0 komentar:

Posting Komentar