Sabtu, 27 Juli 2013 | By: Unknown

Devil (Iblis)



Devil

Here I saw you with him
Can only look with despair
Sense of pain is very attached
Just saw you
In behind you
Right behind
Only can see
You know how much pain this heart?
Walking by with pain feeling
All that is around as if laughing at me
I was afraid, so afraid without you by my side
My heart is broken
...
Only can see you with him
You know when I was behind you?
I was just surrounded by fantasies uncertain
Breath and movement you as if cutting my life
You are so cruel
Cruel
You have kept me locked
Even when I'm weak, you are locking me be strong
You have tie me with rope love the lie
I feel so helpless
I have being your doll
You make me so stupid now
When you change my life
I feel entirely yours
You so like the devil
In the dark shadow
Which always pervaded my mind
...
I was influenced by your deception
You always want me more, more, and become more
Even when you are bored
You changed me into a clown
As if I was a toy
Really me so stupid now
You took my whole heart
You really demons
And what I see now?
You with him, my heart instantly torn
Your eyes like the devil
Love you give is just a lie
Now what do I do?
After you have made me being a doll
Such as locked in a museum
Motionless and helpless
I want to be free from the bondage you,so cruel
I am so tired with this feeling
Your shadow is always pierced the brain
I'm so fed up with you
Let me open this lock
I do not want to be tied again with you
You're black angel sucks
So cruel
I'm fed up with you
With a smile that brought down the lies my heart
Everything you've got, so lie
Lies, lies, and so lie
Now I just want to separated
Fly, like a bird who forgot memory
By.Fersi

In Indonesian :
Iblis

Disini saya melihat Anda dengannya
Hanya bisa melihat dengan putus asa
Rasa sakit yang sangat melekat
Hanya melihat anda
Di belakang Anda
tepat di belakang
Hanya bisa melihat
Anda tahu betapa sakit hati ini?
Berjalan dengan dengan perasaan sakit
Semua yang ada di sekitar seolah menertawakanku
Saya takut, sangat takut tanpamu di sisiku
Hatiku patah
...
Hanya dapat melihat Anda dengannya
Anda tahu ketika saya berada di belakang Anda?
Saya hanya dikelilingi oleh fantasi pasti
Nafas dan gerakan Anda seolah-olah memotong hidupku
Anda begitu kejam
kejam
Anda telah membuat saya terkunci
Bahkan ketika saya lemah, Anda mengunci saya menjadi kuat
Anda telah mengikat saya dengan tali cinta dusta
Saya merasa begitu tak berdaya
Saya telah menjadi boneka Anda
Anda membuat saya begitu bodoh sekarang
Ketika Anda mengubah hidup saya
Saya merasa sepenuhnya milikmu
Anda seperti iblis
Dalam bayangan gelap
Yang selalu merasuki pikiran saya
...
Saya dipengaruhi oleh tipu daya Anda
Anda selalu ingin saya lebih, lebih, dan menjadi lebih
Bahkan ketika Anda bosan
Anda mengubah saya menjadi badut
Seolah-olah saya adalah mainan anda
Sungguh saya menjadi bodoh sekarang
Anda mengambil seluruh hatiku
Anda benar-benar iblis
Dan apa yang saya lihat sekarang?
Anda dengan dia, hati saya langsung robek
Matamu seperti iblis
Cinta Anda berikan adalah hanya dusta
Sekarang apa yang harus saya lakukan?
Setelah Anda telah membuat saya menjadi boneka
Seperti terkunci di museum
Diam dan tak berdaya
Saya ingin bebas dari belenggu Anda, begitu kejam
Saya sangat lelah dengan perasaan ini
Bayangan Anda selalu menusuk otak
Saya begitu muak dengan Anda
Biarkan saya membuka kunci ini
Saya tidak mau terikat lagi dengan Anda
Anda malaikat hitam menyebalkan
Begitu kejam
Saya muak dengan Anda
Dengan senyum yang meruntuhkan hatiku
Segala sesuatu yang Anda punya, begitu dusta
Dusta, dusta, dan sebagainya dusta
Sekarang saya hanya ingin terpisahkan
Terbang, seperti burung yang lupa ingatan
By.Fersi

0 komentar:

Posting Komentar